Communicatie en klachten

communicatie-klachten

Goede communicatie is van groot belang. In veel zorginstellingen valt hierin echter nog een grote winst te behalen.
Maar hoe verbeter je het interactieverloop eigenlijk?

Technieken

Obers Cre-Eet geeft trainingen aan medewerkers van zorginstellingen om contact tussen bewoners, familie en medewerkers te bevorderen. Dit doen wij door middel van oefeningen, waarbij de kwaliteiten en winstpunten van uw personeel uitgelicht worden. Medewerkers leren hoe om te gaan met persoonlijke kritiek, het afhandelen van klachten, en het verbeteren van de interactie met collega’s en klanten.

Daarnaast wordt er ruime aandacht besteed aan de begrippen ‘waarneming’, ‘interpretatie’ en natuurlijk de kunst van het goed luisteren!

Persoonlijke aanpak

Door de jaren heen heeft Obers Cre-Eet met haar trainingen een sterke reputatie opgebouwd in de zorgsector. Wij onderscheiden ons door betrokkenheid, flexibiliteit en een persoonlijke aanpak. Daarnaast bieden wij op uw verzoek de training communicatie en klachten op maat aan. Interesse? Meld u dan snel aan!

De communicatietraining binnen Obers Cre-Eet wordt verzorgt door Angela van Dongen. Lees meer >>